SEO AUDIT



Zoekmachine optimalisatie (SEO) zorgt ervoor dat je beter scoort in de organische zoekresultaten. Door in te zetten op SEO zal je website op lange termijn hoger scoren in zoekmachines en de juiste bezoekers aantrekken. Een hogere positie in de zoekmachines betekent meer gratis bezoeken naar jouw website in plaats van naar die van je concurrent.

Hoe gaan we te werk?

Een grondige SEO analyse van uw website

Vooraleer we kunnen overgaan tot de SEO optimalisaties van je website, moeten we natuurlijk eerst een zicht hebben op de belangrijkste pijnpunten. Dit gebeurt op 3 niveau’s:

  • Connector.Connector.

    Inhoudelijke SEO audit

    Zijn de aangeboden content en zoekwoorden relevant voor jouw producten of diensten? Hebben ze voldoende zoekvolume?

  • Connector.Connector.

    Structurele SEO audit

    Hoe is de website opgebouwd? Wordt er voldoende door gelinkt naar belangrijke pagina’s? Kan een gebruiker eenvoudig navigeren en snel de juiste informatie vinden?

  • Connector.Connector.

    Technische SEO audit

    Zijn je URL’s zoekmachinevriendelijk? Hoe wordt je website getoond in de zoekresultaten? Zijn er technische issues die worden afgestraft door de zoekmachines?

Een plan van aanpak


Op basis van de informatie die tijdens de SEO audit werd verzameld, bepalen we welke stappen ondernomen moeten worden. We stellen een lijst op met werkpunten, waar we zowel technische als inhoudelijke veranderingen oplijsten.

Afhankelijk van de doelstellingen en budget zetten we een gepersonaliseerd traject op poten met vooraf gedefinieerde succesfactoren.

SEO optimalisaties

Op basis van het plan van aanpak kan je aan de slag met het SEO-vriendelijk maken van de website. Ook hier steken wij graag een handje toe: