Digital Maturity Day 2016


Digital Maturity Day 2016 focust volledig op het hot topic van de digitale transformatie. Een onderwerp dat bij veel bedrijfsleiders bovenaan het prioriteitenlijstje staat, maar waarbij al te vaak nog de foute klemtonen gelegd worden. Het doel van Digital Maturity Day is om die klemtonen juist te krijgen: waarop moet je focussen? En hoe zet je de theorie om in de praktijk? Ontdek het op 21 januari in de High Tech Campus te Eindhoven.

Theoretisch framework: Digital Maturity Model


Stéphane Hamel
is de keynote speaker
op Digital Maturity Day. Stephane_HamelHiermee haalt de organisatie de grondlegger van het Digital Maturity Model naar de Benelux. Een unieke kans om deze inspirerende spreker aan het werk te zien!

Het Digital Maturity Model wordt wereldwijd gebruikt door allerhande organisaties als theoretisch framework om hen te begeiden in het proces van digitale transformatie. Aan de hand van een self-assessment, die volledig online volbracht kan worden (zoals bv op onze site), krijg je een eerste indicatie van de digitale maturiteit van je organisatie. Dit is vaak het startpunt om een discussie op gang te brengen binnen de organisatie over de ambities op het vlak van digitale dienstverlening en customer expierence. Aan de hand daarvan kan vervolgens een stappenplan gemaakt worden om deze ambities te verwezenlijken.

Stéphane Hamel licht tijdens #DMD16 zijn framework toe en gaat dieper in op de praktische toepasbaarheid ervan binnen jouw bedrijf. Bovendien krijg je ook nog de kans om Stéphane je persoonlijke vragen te stellen tijdens de Ask Me Anything sessie of het borreluurtje achteraf.

Van theorie naar praktijk

De andere sprekers op het event gaan dieper in op het in de praktijk brengen van digitale transformatie. Zo komt onze eigen Lonneke Spinhof vertellen hoe we bij Humix klanten op weg helpen door hun strategie en doelstellingen om te zetten in een measurement framework. Data driven decision making begint immers bij het meten van de juiste zaken.

Joeri Verbossen, de Business Intelligence manager bij IGO Post, komt getuigen over de transformatie die IGO Post heeft doorgaan en welke uitdagingen ze daarbij hebben moeten overwinnen. Een waardevolle getuigenis van een ervaringsdeskundige!

Tenslotte komt ook Gerard Lindeboom zijn bijdrage leveren. Als senior consultant bij Adobe is hij elke dag bezig met customer analytics en personalisatie bij diverse bedrijven in Nederland. Hij komt toelichten hoe hij deze bedrijven de laatste jaren in snel tempo zag veranderen en hij waagt zich aan een voorspelling voor 2020: wat zullen de verwachtingen van de consument zijn? En hoe kan je als bedrijf vandaag al beginnen om je hierop voor te bereiden?

Waarom deelnemen?

Digital Maturity Day richt zich op managers actief in marketing, ecommerce, digital, business intelligence of innovation. Maar even goed IT Managers zullen zich aangesproken voelen. De boodschap die we willen overbrengen met DMD16 is immers dat digitale transformatie pas slaagt als heel de organisatie op dezelfde lijn zit. Het is dus zeker geen topic dat zich beperkt tot één van de sillo’s.

Tijdens Digital Maturity Day zelf krijg je interessante sprekers die hun verhaal levendig en vol passie komen vertellen. Dit in het aangename decor van de High Tech Campus in Eindhoven. Door het besloten karakter van het event krijgt iedereen ook de kans om in dialoog te gaan met de sprekers tijdens de Ask-me-anything sessie of de aansluitende receptie.

Doel is dan ook dat iedereen naar huis keert met inspiratie om zo snel mogelijk zelf aan de slag te gaan in de eigen organisatie. No more excuses, it’s transformer time!

Inschrijven doe je via: http://digitalmaturityday.com/nl/tickets.html
Tweeten doe je met: #DMD16 of @DMD_BeNe

Win een gratis ticket voor DMD16

Humix is één van de partners van de Digital Maturity Day en daar laten we jullie graag mee van profiteren. Deel deze blogpost op Twitter met de #DMD16 hashtag én vermeld @HumixBE in je Tweet. Op donderdag 24 december belonen we één van deze Tweets met een gratis ticket ter waarde van €345!

Jente De Ridder | 15 december 2015

Contacteer Ons